مــ ــن پــ ــســ ــرم
دل نوشــ ــتــ ــ ـه هــ ــآی پــــسرکــــــ تنهـــــــآ
دل نوشــ ــتــ ــ ـه هــ ــآی پــــسرکــــــ تنهـــــــآ
مــ ــن پــ ــســ ــرم

❤ پست ثابت ❤

تعداد صفحات وبلاگ: 2 (برای رفتن به سایر صفحات، از قسمت پایین وبلاگ اقدام کنید...)

مــ ــن پــ ــســ ــرم؛


  اگـر "چـشـمآنـم" بـه خـود گـریـه نـدیـده، هـمـچـو ابـر دل بـاریـدن       نـدارد
  اگـر "قـلـبـم" از سـنـگـ اسـت، حـال گـزافـه گـویـی نـدارد
  اگـر "دسـتـانـم" لـمـسـت نـکـرده، بـوی هـوس نـدارد
  امـا وقـتـش کـه شـد از من "خـون و عشق مـیـبـارد"
  تـو بـخـواه، مـن هـمـیـن "چـشـمآن" و "قـلـب" و "دسـتـان" پـر از "غـرور" را فـدایـت مـیـکـنـم...

 

  امیدوارم از متنا و داستانا و شعرایی که می نویسم، خوشتون بیاد...

  سعی میکنم با گذشت زمان، روز به روز نوشته های بهتری تقدیمتون کنم 

  پس ما رو تنها نزارین... خنده

 



موضوعات: متن های... , ,
[ دو شنبه 19 مرداد 1398 ] [ 12:46 ] [ سعید ] [ بازدید : 524 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
چشمای جادویی^_^ 10:24 - 1394/5/21/3
^_^:0
D واز گود!
پاسخ: Tnx

پریا 0:59 - 1394/5/21/3




ما بدهکاریم به یکدیگر ؛



و به تمام دوستت دارم های نا گفته ای که ؛



پشت دیوار غرورمان ماندند …



و ما آنها را بلعیدیم ،



تا نشان دهیم منطقی هستیم !!!
پاسخ: خیلی قشنگ بود، بازم منتظر نظرایه خوبت هستم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







LastPosts
قـــلآده.... (1394/05/19 )
آخرین کلام (1394/05/19 )